Doba, kdy jsme si vystačili s klasickými papírovými plakáty už pomalu pomíjí. V současné době je mnohem více šancí, jak zaujmout. Digitální panely se ale nepoužívají pouze na reklamy, ale mohou poskytovat různé zajímavé informace. Proto své uplatnění nachází na spoustě různých míst. Jsou moderní, takže vypadají reprezentativně, a navíc mohou být vybaveny dotykovým displejem, takže v případě potřeby si každý může vyhledat informace, které jej nejvíce zajímají.
Konference, veletrhy
Právě to jsou místa, kde potřebujete zaujmout. A díky modernímu designu digitálních panelů a popřípadě také dotykovému panelu se vám to může snadno podařit. Oproti „papírové“ reklamě můžete snadno měnit různá pozadí a styly sdělení. To znamená, že můžete na jednom místě poskytovat mnohem více informací. A šetříte tím životní prostředí.
Propagace prodejny
Na digitální panely můžete narazit také na prodejních plochách, a to nejen obchodů. Mohou být umístěny také v hotelech nebo v restauracích. Zde může být prezentována denní nabídka (menu), speciální akce, další obchody v síti a další záležitosti, které souvisí s reklamou a propagací daného zařízení.
Úřady, banky
Kromě reklamy mohou digitální panely obsahovat také velmi užitečné informace – například mohou zodpovědět, kde se dají vyřídit různé záležitosti. To je případ úřadů či bank. Zde se dají prostřednictvím dotykové obrazovky zjistit mnohé informace, nebo se můžete objednat k dané přepážce.
V čekárnách
U lékaře, kadeřnice nebo prostě kdekoli, kde se čeká, může čekat reklamní panel. Na něm může být zobrazeno spousta zajímavých informací – například o prevenci, používaných možnostech a spousta dalšího. Slouží nejen k informování zákazníka/klienta, ale také ho mohou povzbudit k tomu, aby si objednali další služby. Kromě toho jim taktéž ukrátí čekání.