Jste copywriter? Vyvažte správně kreativitu i SEO

Jste copywriter? Vyvažte správně kreativitu i SEO

Začít podnikat dnes není nic těžkého, je třeba možné začít vytvářet webové stránky, které budete plnit textem, jenž přiláká návštěvníky a čtenáře. Posléze weby prodáte a budete mít rodinný rozpočet najednou vysoce nadprůměrný. V případě, že chcete pracovat třeba jako copywriter, tedy chcete být tím, kdo plní weby obsahem, vyplatí se vědět, jak správně vyvážit kreativitu a SEO. SEO je totiž pro webové stránky velice důležité, proto je třeba se o tomto oboru něco dozvědět. Pokud budete umět správně skloubit kreativitu a SEO, můžete podnikat na volné noze a bude o vás rozhodně zájem.  

Pokud zatím nevíte, jak vyvážit kreativitu a SEO ve svých článcích, máme pro vás několik tipů a rad, jak na to. Buďte jedničkou v online světě, tvořte obsah, po kterém bude velká poptávka.  

Najděte si důležitá klíčová slova 

Vaším úkolem je napsat takové texty, které budou plné klíčových slov, jež se hledají na internetu. Abyste napsali takto kvalitní text, je třeba najít si důležitá klíčová slova. To jde například podle Plánovače klíčových slov od společnosti Google, to je opravdu velký pomocník, kterého oceníte.  

Buďte aktuální 

Pište klidně o aktuálním dění. Lidé se zajímají o to, co se zrovna děje, proto se snažte být aktuální, zabývejte se aktuálními problémy svého publika. Jestliže nechcete zabíhat do politické sféry, doporučujeme se zaměřit třeba na zdravotní problémy, na které se na internetu často hledá odpověď, nebo třeba přidávejte tipy na zdravé stravování, což je taky aktuálně velmi řešené téma.  

Uvádějte čísla a fakta 

Nepište své vlastní domněnky, uvádějte jen fakta a čísla. Tím vzbudíte v lidech důvěru, budou vám věřit, budou články sdílet, tudíž poroste návštěvnost vašeho webu. Vyplatí se také podporovat své hypotézy či argumenty tím, co třeba už bylo dokázáno.  

Další články