Pobočkám společnosti McDonald’s se u nás i na Slovensku opravdu daří. To ostatně nepotvrzuje jen počet otevřených poboček na našem území, ale také množství lidí, které tato franšíza zaměstnává. Prosperitu potvrzují také tržby, které překročily hranici pěti miliard korun. McDonald’s chce však svůj zisk ještě zvýšit, proto se rozhodl pro další rozšíření. Aktuálně míří i do menších měst, kde zatím pobočka tohoto rychlého občerstvení nesídlí.
Jak již bylo zmíněno, pobočkám společnosti McDonald’s se poměrně daří, a to nejen u nás, tak i na Slovensku. I když se společnosti daří více, než se plánovalo, McDonald’s je jednou ze společností, která rozhodně neusíná na vavřínech a která touží po větším a dalším bohatství. I díky touze po větším zisku se rozhodla společnost zamířit i do menších měst.
McDonald’s získává nové klienty
McDonald’s má za sebou opravdu úspěšný rok. V celém franšízovém konceptu se stalo mnoho změn, například se změnil způsob objednávání. K tomu nyní slouží samoobslužné kiosky, které urychlují objednávání a lidé tak nemusí čekat ve frontách. Navíc se do franšízových poboček zavedly nové systémy, které zvyšují kvalitu a maximální čerstvost připravovaných jídel. Jednotlivé pobočky se také postupně rekonstruují a modernizují.
Nové klienty však přilákalo také novější menu, dětská menu jsou obohacena o zdravější pokrmy, což ocenili zejména rodiče, jejichž děti tento fast food doslova milují.
Dbá se i na ekologii
České pobočky vynikají také ještě jednou věcí, a sice ekologickým přístupem. Už zhruba šedesát procent spotřebitelských obalů lze recyklovat. Zavádějí se papírová brčka a McDonald’s se postupně zbavuje plastů – to ostatně ocenili ti, kteří zastávají kampaň #neplastuj.
Nejen spotřebitelé, ale také samotné pobočky mohou recyklovat jednotlivé obaly a to, co využijí. Recykluje se často bio odpad nebo i oleje z kuchyní.