Franchising společnosti JPServis

Franchising společnosti JPServis

Franchising společnosti JPServis neustále pracuje na zdokonalení servisu a zpříjemnění prostředí svých prodejen. JPServis je součástí skupiny JLV a disponuje téměř miliardovým obratem. V současné době se její provoz rozrostl na 25 obchodů po celém Česku.

Za dobu svého působení se společnost několikrát přesvědčila, že podmínkou pro úspěšný obchod nemusí být jen provozovna ve velkém nákupním centru nebo pouze místo na hlavní ulici v centru jakéhokoliv velkého města. Společnost spravuje také obchody BioPoint, stánky s občerstvením Minit a provozuje i kavárnu Momento Café.

JPServis a obchody PONT

Společnosti JPServis sází na frekventované dopravní uzly a tato strategie se vyplácí při provozu franchisingové sítě obchodů PONT. Většina prodejen je prozatím spravována přímo centrálou pro zachování vysokého standardu služeb a rozsahu sortimentu. Garance kvality je jeden z klíčových bodů, na kterém si tato společnost právě zakládá.

Asi největší atraktivita konceptu společnosti JPServis spočívá v zázemí, značné podpoře a jistotě silné zákaznické základny. Podle statistik tvoří 70 % zákazníků obchodů PONT pravidelní zákazníci, kteří opakovaně navštěvují právě tyto prodejny.

Koncept společnosti je takový, kdy franchisingovou licenci společnost uděluje pouze bývalému zaměstnanci. Základem je fakt, že si člověk prošel provozem a přesně ví, jak má provoz fungovat a na co si dát nejvíc pozor. Nový franchisant tak dobře zná požadavky provozu. Jak ale společnost uvádí, není to podmínka pro zařazení mezi franchisanty.

Franchising pro obchody PONT

Takto je již provozován například obchod nacházející se v železniční stanici Opava východ. Centrála neustále vylepšuje celkový servis a pracuje na zpříjemnění prostředí prodejen. Na přelomu roku chce představit naprosto inovovanou podobu všech vlastních obchodů. Odstartuje to modernizace nejstarší prodejny, kde bude přihlédnuto k aktuálním trendům a potřebám zákazníků. Hlavní důraz bude kladen na nabídku čerstvých produktů. Koncept je pak připraven k nabídce franchisantům.

Klíčová je volba místa pro obchod PONT. Místem musí proudit velké množství lidí. Vyhledávaná jsou místa s uzly hromadné dopravy, dobrým místem je i zdravotnické zařízení. Všem novým franchisantům budou nabídnuty funkční systémy, vysoké standardy, dobré dodavatelské vztahy, výběr vhodného sortimentu a velmi dobře fungující marketing.

Marketing je velmi klíčový a lze z něj velmi dobře čerpat a profitovat. Kromě zázemí známé značky mohou franchisanti využít právě centrálního marketingu. Výborné zázemí s podporou v provozních záležitostech i oblasti nákupu je velmi dobré v začátku. Výhodné smlouvy s dodavateli, pravidelné marketingové akce a školení jsou samozřejmostí. Školení personálu probíhá v oblastech odborných, ale plně se také rozvíjí i v prodejní dovednosti.

Další články