Jak jistě víte, podnikání nikdy nebylo jednodušší. Dnes se totiž nemusí začít podnikat pod svým jménem se svou značkou, stačí když se rozhodnete podnikat na základě franchsingu. Franchising umožňuje podnikat pod dobře známou a rozjetou značkou, která už má své postavení na trhu. Samozřejmě to není podmínkou, takovou franšízu můžete vytvořit, stejně jako to v minulosti udělali studenti ze Žamberka, kteří vytvořili dnes dobře známou franšízovou síť Teta drogerií, které dnes naleznete na každém rohu v každém městě.
Síť drogerií značky Teta nemusíme představovat. V současné době má tato značka skoro osm set poboček, tudíž se stala tou největší franšízovou sítí drogerií v České republice. Je nutné zmínit, že ne všechny pobočky nesou název “Teta drogerie”, ale zhruba tři sta z nich se na trhu vyskytují pod názvem “Top Drogerie”. Jedná se o jakési posílení značky jinou značkou, nejedná se o dva rozdílné byznysy.
Síť Teta drogerií sahá až do roku 1992, kdy ji založili zmiňovaní studenti ze Žamberka.
Za vším stojí šestice kamarádů
Studenti, kteří založili obrovskou franšízovou síť, jsou důkazem, že nezáleží na věku nebo vzdělání. Tehdy hledali způsob, jak si mohou vydělat, a tak se zrodil koncept celé sítě drogerie. Zázemím šestice kamarádů byl třípokojový byt v Praze, který fungoval nejen jako ubytování, ale také jako kancelář a sklad. Kapitál byl tehdy tak vysoký, jak vysoký si ho mohli dovolit. Hlavní myšlenkou, která se následovně stala pohonným motorem, bylo jen to, že si chtějí vydělat a své investované peníze zvýhodnit.
A tak vznikla celorepubliková síť prodejen
Díky jedné jediné myšlence vznikla celorepubliková síť prodejen, která se stala tou největší sítí drogerií v České republice. Od té doby se vše jen zdokonalovalo a rozšiřoval se sortiment, vznikaly tváře značky a také se rozjel lékárenský byznys.