Paul na trhu více jak sto dvacet let!

paul

Ráno každého z nás začíná nějak jinak, ale většinou se shodneme na tom, že to nejhezčí ráno začíná skvělou snídaní a ještě lepší kávou. Ovšem mnohdy nám taková snídaně doma zrovna dvakrát nevyhovuje, a tak se raději zaměříte na skvělou pekárnu, kde se dočkáte také kávy, a vyrazíte do práce. Odnést si zboží domů je jednou z největších výhod takových pouličních pekáren.

Pokud narazíte na místo, kde mají úžasné a vždy čerstvé pečivo a kde podávají k takové snídani i skvělou kávu, nepusťte se ho! Rozhodně tam klidně choďte třeba denně. Není se čemu divit, když s takovým přístupem lidí je velmi populární síť mini pekáren nazvaná Paul. Toto pekařství má za sebou už dlouholetou tradici, ale v České republice působí až od roku 2008, kdy se první franchisingové pobočky ujal jeden z nás.

Na trhu už od roku 1889

Historie tohoto pekařství se začala psát už v roce 1889. S tak dlouhým působením se také pojí fakt, že se jedná o jeden z nejstarších franšízových řetězců u nás. Ani rychlé občerstvení McDonald’s nesahá tak daleko do historie svým franšízovým řetězcem, a to už je co říct!

V současné době se na tomto pekařství podílí už devátá generace, která udržuje síť prodejen stále v chodu. Více než 400 obchodů pomocí franchisového řetězce je rozmístěno v pětadvaceti zemích celého světa. Každý den navštíví tuto síť přes pět milionů zákazníků, a to pouze ve Francii. V Česku se o rozšiřování sítí stará především společnost HDS Retail Czech Republic.

Stát se podnikatelem vystupujícím pod touto značkou není těžké, ale ani zrovna snadné. Chce to mít určitě svůj počáteční kapitál, se kterým se však musí počítat do jakéhokoli oboru podnikání, nejen pro oblasti franchisingu. Franchising je momentálně v Česku na úrovni obrovského růstu, který značně hýbe s naším hospodářstvím. Podnikatelů v tomto oboru stále přibývá.

Další články