Marketing spočívá i v řadě soutěží pro klienty

marketing

Zachovat si stávající počet klientů je povinností řady společností. Zejména se o udržení musí snažit především banky a nebankovní instituce, kterých je nyní na českém trhu habaděj. Člověk by si řekl, že ani samy banky nevědí, co už nabízet, protože služby jsou naprosto totožné. Povinností těchto společností je především poskytovat řadu výhod, kterými by si mohly udržet stávající klienty a zároveň díky kterým by si mohly přilákat nové zákazníky, kteří by zase navýšili jejich dosavadní zisky.

Jenže v dnešní době je to skoro nemožné přijít s něčím, co by klienty nadchlo tak, že by se rozhodli pro změnu banky. Nic však není nemožné pro Home Credit, protože právě tato společnost přišla s jistou výhodou, díky které se výrazně vzbudil zájem mnoha lidí. Vyhlásila totiž velkou letní soutěž, kde hlavní výhrou je krásných pětadvacet tisíc korun. Možnost získání peněz je tedy zřejmě stále velkým lákadlem pro řadu lidí.

Soutěž nazvaná Léto s kartou nabízí slušnou odměnu!

Celá tato soutěž se nazývá Léto s kartou a hlavní výhru pětadvacet tisíc korun si odnese ten cestovatel, který během letních měsíců navštíví nejvíce výletních míst v České republice. Pokud na těchto místech zaplatí kartou od Home Creditu a podělí se o fotky z místa na facebookové stránce Léto s kartou, má zaručenou tuto finanční odměnu! Nejedná se však pouze o jednoho soutěžícího, ale rovnou o deset zapojených.

Není se čemu divit, když se nyní smetla lavina žádostí, která se vztahuje zejména na zařizování nových karet, a to právě u Home Creditu. I když sice někdo nevyhraje hlavní výhru, získají tak ostatní účastníci alespoň řadu skvělých zážitků. Alespoň nějaká společnost dožene občany České republiky k tomu, aby se hnuli ze svých domovů a vnímali krásu všedních dní a nevšedních míst. Kéž by takových firem s podobnými nápady bylo více! Ať je tak skvělý marketing nejen v Home Creditu!

Další články