Internetová nebo televizní reklama?

Internetova reklama

Mnoho podnikajících lidí má věčné dilema – má či nemá jít do reklamy? Samozřejmě, že ano! Správný marketing vám zaručí dostatek klientů a pomůže vám k získání nových zákazníků, kteří by díky reklamě o vás neměli ani ponětí. Měli byste se vždy zaměřit na správný výběr vašeho specialistu v marketingovém oddělní, protože právě on vám může z vašeho možná i všedního produktu či služby vykouzlit něco fantastické, za čím se lidí budou stále a stále vracet. Vždy je dobré vymýšlet ty nejrůznější slevy, výhody a jiné kupony, které přilákají kvanta lidí. Právě těmito věcmi se musíte odlišit od své konkurence. Nerozhodují třeba jen výšky cen, ale také možnost bonusů.

Reklama je důležitá

Spousta podnikatelů uvažuje, do jaké reklamy se pouštět. Většina zvolí pouze formu letáčku, ovšem ty většinou po příchodu do schránky letí oknem ven, aniž by se darovaný na plakátek podíval. Tento typ reklamy se tedy v dnešní době považuje za něco, co pouze stojí peníze. Dobrou volbou jsou billboardy, kterých si všimne opravdu každý. Velká písmena a ještě větší lákavější obrázky nikdy neuniknou lidskému oku, ovšem jedná se o velmi drahý špás. Proto se většinou lidé rozhodují pro reklamu internetovou či televizní (pokud tedy hodlají utratit větší množství peněz).

Internetová je jedna z nejlepších, protože se s ní setkáváte na všech internetových stránkách, ať už se jedná o youtube.com, facebook.com či jiné oblíbené sociální sítě, které jsou denně navštěvovány opravdu v hojném počtu. Na internetu přece trávíme opravdu velké množství času, a tak se není čemu divit, když jsou právě tyto formy reklam tak oblíbené a hlavně užitečné a efektivní.

Ovšem existuje ještě jedna efektivnější reklama, a sice ta televizní. To ovšem není tak levný špás. Chce to trošku sáhnout do kapsy, ale důležité je, že se vám to jistě vrátí. Televizní reklamy se totiž do podvědomí lidí dostávají naprosto tiše, aniž by si to samotní lidé uvědomovali. Pak, až přijde chvilka, kdy si řeknou, že potřebují půjčku nebo mléko, najednou jim z ničeho nic vyskočí nabídka, která šla v televizi. Pokud k dané reklamě připojíte navíc ještě chytlavý slogan, text, píseň nebo děj, máte jednoznačně vyhráno a zákazníci se k vám jen pohrnou!

Další články